ایده و خلاقیت ، دو واژه ای ک میتواند راه دو انسان را از یکدیگر جداکند و آن هارا متفاوت تر و پرخاصیت تر نسبت به دیگران نشان دهد.مثلا درباره ی همین رشته من کامپیوتر؛افراد زیادی در دنیا برنامه نویس حرفه ای هستند ولی در میان همه این حرفه ای ها تعداد محدودی اند که از خلاقیت در برنامه نویسی اسفاده میکنند و نتیجه این خلاقیت افرادی مثل بیل گیتس ،پاول دورف و ... میشود که از ایده متفاوت و مهارت مشترک بین دیگران توانستند موفق ترین انسان ها بشوند. همیشه ایده  پردازی و متفاوت بودن از تفکرات یگران در نوآوری حرف اول را میزد ( قسمتی از صحبتهای ارزشمند وبه یادماندنی از اقای مهندس باقری مولف کتاب دوازدهم شبکه و نرم افزار در گفتوگوی کوتاهی که ملاقلتشون کردم)

ازین رو مدیر محترمه هنرستان من کارگاهی رو برای ما ترتیب دادند به نام کارگاه نواوری و خلاقیت که با حضور استاد طاهری در مدرسه برگزار شد. میتونم بگم این دو جلسه کارگاه در مدرسه یکی از بهترین وپرخاطره ترین روز های من در مدرسه بود.

______________________________________________________________




مناسبت ها و اردو ها

قسمتی از مناسبت ها و اردو هایی که باعث شد خاطرات هنرستانم برای همیشه در ذهنم جاساز شده و به یادم به ماند...

 
 
   جشن دانش آموزی سال 96 در سالن   
     13 ابان سال 96، روز دانش اموز برای ما چشن بزرگی در سالن برگزار شد . دانش اموزان برنامه هایی تدارک دیده بودند رو به ترتیب اجرا میکردند . همه قسمت ها جذاب و سرگرم کننده بود مثل مسابقات و سرود همگانی و نمایش طنزی که اجرا کردند و ... .
و به نظر من عالی ترین قسمت برنامه هدیه ی روز دانش اموز بود. ست لباس ورزشی طوسی زیبایی که با دقت بسیاری خریداری شده بود هدیه ی خانم طهان به ما بود.
 

 

  اردوی ابیانه  
  اردیبهشت 96 مارا به یک اردوی تفریحی بیرون شهر بردند. ابیانه روستای خیلی خیلی زیبایی بود. اول که از اتوبوس پیاده شدم احساس کردم که پا به مریخ گزاشته ام. همه جا پر بود از رنگ قرمز خاک روستا ،دیوار ها، خانه ها،لباس ها،حتی در جوب را هم که نگاه میکردی قرمز را در انعکاس اب میدیدی.
اونجا توریست های زیادی بود و ما تقریبا با همه ان ها حرف زدیم و عکس گرفتیم اگر دوست داشتید میتونین در پایین قسمتی ازعکس ها رو ببینید :) .
در ابیانه جاهای بسیار زیبایی بود که تابه حال در عمرم جایی ندیده بودم 
من تابه حال اردوی بیرون شهری نرفته بودم ولی به جرعت میگوییم این بهترین مسافرت و اردویی در عمرم بود و بعید میدانم که اون لحظات دوباره تکرار شوند :)
 

 

 

 

 

 

 

   جشنواره هنری تجسمی